ELS SENTIMENTS


Tot això és un fàstic, no puc més la veritat. Enyor moltíssim al meu al·lot i tenc pena perquè el 5 d’abril farem mig any junts i no el podré veure. Vull que acabi això ja, em posa dels nirvis estar tot el dia a casa sense poder veure als amics. Jo entenc que el govern per seguretat ens hagi dit que ens quedem a casa, però no han tingut molt en compte aquelles famílies que tenen nens petits que volen sortir, ni tampoc els joves que com jo som hiperactius o dislèxics o amb TDAH,  aquesta situació per a nosaltres és molt angoixant. Normalment aquests dies faig una cosa rutinària encara que alguns dies faci descansos. Quan m'aixeco, miro a veure si hi ha deures, els faig, i després vaig a menjar alguna cosa. Els migdies faig la migdiada i l’horabaixa ho dedico als meus hobbies com per exemple arreglar-me les ungles. El vespre miro una estona la televisió i m'adorm. I així vaig passant els dies tancada a casa. #Queda’t_a_casa
Mariona.

Comentaris

  1. Agafa-t'ho com un aprenentatge. Per a tu i moltes altres persones, és una prova dura. Però si la superes, estaràs orgullosa de tu mateixa i et servirà per enfrontar-te a altres situacions difícils del futur.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars